معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نقش استان ها در تدوین سیاست گذاری و برنامه ریزی کلی این بنیاد در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، و خدماتی پررنگ می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۹ 18 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمود پاکدل در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: در همین رابطه برای راهبردها و تغییرات سیاست های کلی بنیاد برنامه هایی از جمله  شناخت استان ها و دادن اختیار به مدیران استانی و روسای شهرستانی است.

وی گفت: همچنین بر الکترونیک شدن فرآیندهای خدمت رسانی به جامعه ایثارگری که آنها با ورود به سامانه ایثار  بتوانند درخواست های خود را ارائه و به صورت الکترونیکی نتیجه را دریافت کنند.

وی در ادامه با اشاره به توسعه فرهنگ ایثار بین جامعه گفت: فرهنگ ایثار بسیار ارزشمند است و انتقال آن به آحاد جامعه و فرهنگ سازی آن وظایف همه است.

مسوولیت فرصت خدمت

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در ادامه این آیین اظهار داشت: مسوولیت و پست هایی که هر فرد داده می‌شود فرصتی برای خدمت به مردم است.

حجت الاسلام رضا نوری گفت: هر فرد در را بطه با مسوولیتی که عهده دار می‌شود باید به حق آن را ادا کند و فرق نمی کند که در چه جایگاه و مسوولیتی باشد.

وی با بیان اینکه هر مسوولیتی اولویت هایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد گفت: همانند کسانی که در میدان جنگ مبارزه کردند و از جان و مالشان گذشتند و در نهایت به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام نوری گفت: همچنین جانبازی که قطع نخاع شده است با صبر و تحمل سختی به زندگی خود ادامه می‌دهد.

در این آیین از زحمات عابس حسینی قدردانی و قاسم محمدزاده به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شد.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار