مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به هزینه های سنگین تولید آب شرب در استان، گفت: این شرکت از مشترکان ۵۰ میلیارد تومان طلب دارد که نام برخی ادارات در بین بدهکاران است.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 23 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،غلام حسین ساقی اظهار داشت: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از مشترکان بیش از ۵۰ میلیارد تومان طلب دارد که عدم پرداخت این مبلغ باعث سخت شدن خدمت رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد از مشترکین خوش حساب بوده و در موعد مقرر بدهی خود را واریز می‌نمایند اما از ۵۰ درصد دیگر مشترکان تقاضا داریم با پرداخت به موقع صورت حساب خود به جمع مشترکان خوش حساب بپیوندند.

وی افزود: نام برخی ادارات و ارگان‌ها نیز در بین بدهکاران به چشم می‌خورد.

ساقی در ادامه با اشاره به هزینه‌های بالای تولید آب شرب، گفت: قیمت تمام شده ی هر متر مکعب آب شرب در سال ۹۹ حدود ۲ هزار تومان بود اما بخش خانگی تنها ۳۱ درصد این مبلغ را پرداخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیان داشت: آب شرب مصرفی مشترکین شهرها و روستاهای خراسان شمالی از ۳ سد، ۳ واحد تصفیه‌خانه آب، ۴۲۴ حلقه چاه، ۱۹۸ دهنه چشمه و ۱۲ رشته قنات تأمین می‌شود و هزینه‌های مربوط به تأمین، تصفیه، انتقال و توزیع آب شرب بسیار بالاست.

وی در انتها گفت: ۵۲ درصد مشترکین کمتر از الگوی آب مصرف می‌کنند و متوسط بهای فروش هر متر مکعب برای مشترکین تا الگوی مصرف حدود ۳۱۲ تومان می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار