مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: این شرکت ۲۲ عنوان خدمت به مشترکان ارائه می دهد که تمامی این خدمات به صورت الکترونیکی انجام می شود.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ 28 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،حسن رضا میربلوکی اظهار داشت: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرایند خدمات رسانی و تکریم مشترکان، با توسعه میز خدمت الکترونیکی دفاتر پیشخوان دولت شرایطی فراهم شده تا افراد بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین و الکترونیکی به ۲۲ فعالیت دسترسی داشته باشند.

وی تصریح کرد: اصلاح آدرس مشترک، تعویض کنتور گاز، پذیرش اشتراک پذیری، پذیرش درخواست تغییر ظرفیت کنتور گاز، پذیرش درخواست تفکیک کنتورگاز، پذیرش فسخ قرارداد، تسویه حساب، ثبت رقم کنتور مشترک جزء، ثبت شکایت، جابجایی کنتور یا تغییر سیستم لوله کشی داخلی، جزئیات محاسبه صورتحساب، صدور پاسخ به استعلام سازمانها، درخواست آزمایش کنتور، رفع اشکال و اصلاح قبض و مشاهده قبض گاز از عمده فعالیت هایی است که به صورت الکترونیکی انجام می شود.

 مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: شرایط کرونایی جامعه موجب شده تا این شرکت تمامی خدمات مرتبط با گاز را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری به مشترکان ارائه می کند که این خدمات از طریق دفاتر پیشخوان، سایت اینترنتی، نرم افزار موبایلی و سامانه خدمات پیامکی انجام می شود.

وی با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع گفت: دفاتر پیشخوان دولت نقش مهمی در فعالیت های الکترونیکی ایفا می کنند و در نیمه نخست سالجاری بیش از ۲۴ هزار خدمت مرتبط با گاز طبیعی بدون مراجعه حضوری متقاضیان به ادارات گاز و از طریق ثبت در این دفاتر به شهروندان ارائه شد.

میربلوکی ادامه داد: بیشترین خدمات ارائه شده در حوزه مربوط به صدور قبض، اشتراک پذیری، نصب علمک، تغییر نام، اصلاح آدرس و کدپستی و تست کنتور است.

وی یادآور شد: مشترکان برای بهره مندی از خدمات غیرحضوری می‌توانند با مراجعه به وب سایت شرکت گاز خراسان شمالی به آدرس www.nigc-nkgc.ir  و انتخاب منوی میز خدمت الکترونیک درخواست های خود را ثبت و پیگیری کنند.

نیروگاه برق سیکل ترکیبی شیروان، پتروشیمی خراسان (بجنورد)، آلومینای ایران (جاجرم)، ریخته گری و لوله گستر اسفراین از جمله صنایعی هستند که گاز طبیعی مصرف می کنند.

اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹.۷ درصد جمعیت روستایی خراسان شمالی از گاز طبیعی بهره مند هستند.

سهم گاز طبیعی در تامین سبد انرژی استان بیش از ۸۰ درصد است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است که ۴۴ درصد از جمعیت این خطه در مناطق روستایی سکونت دارند./ایرنا

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار