دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: همچنان به دنبال راهکارهای حضور بانوان در ورزشگاه ها برای تماشای بازی‌های ملی کشور هستیم.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸ 29 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی:حسن کامرانی فر روز دوشنبه در حاشیه نشست مجمع سالیانه و انتخاب اعضای هیات رییسه فوتبال خراسان شمالی اظهار داشت: حضور بانوان در ورزشگاه ها از ملاحظات فیفا در حوزه هواداران و تماشاگران است که فدراسیون همچنان در حال پیگیری این موضوع است.

وی در خصوص تمدید رای دادگاه ویلموتس نیز گفت: پرونده سرمربی سابق تیم ملی یکی از موضوعات و چالش های فدراسیون  است که باید سریعا تعیین تکلیف شود.

 دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: هم اینک نیز جلسه رسیدگی به پرونده مارک ویلموتس در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) دوباره به تعویق افتاده است.

کامرانی فر در ادامه با بیان اینکه هیات های فوتبال در استان ها باید از ظرفیت های مالی صنایع بهره مند شوند، یادآور شد: بسیاری از استان هایی که هم اینک چندین تیم لیگ برتری فوتبال در کشور دارند در سال های گذشته توانستند صنایع را به سمت ورزش فوتبال سوق دهند به گونه ای که از تمامی هیات های فوتبال نیز می خواهیم از طریق مسوولان و نمایندگان استانی، صنایع را وارد ورزش فوتبال کنند.

وی افزود: در واقع ما از هیات های فوتبال خواستاریم تا به دنبال راهکارهای بلند مدت برای توسعه این ورزش باشند و به راهکارهای کوتاه مدت برای رفع مشکلات مالی خود قناعت نکنند.

در این مجمع که با حضور دبیرکل فدراسیون و عضو هیات رییسه فوتبال برگزار شد، مریم سهرابی، رضا رحیمی، حسن سروری و بهمن ظفرمند به عنوان اعضای هیات رییسه فوتبال خراسان شمالی انتخاب شدند./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار