رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: امسال نویسندگان این شهرستان خراسان شمالی ۳۰ هزار جلد در عناوین ادبی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، هنری، داستان، کودک و نوجوان و دفاع مقدس چاپ و منتشر کردند.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 02 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،ابراهیم عباسپور اظهار داشت: همچنین امسال ۷۵۰ جلد کتاب از سوی این اداره در عناوین مختلف ادبی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، هنری، داستان، کودک و نوجوان و دفاع مقدس اهدا شد. 

وی گفت: اهدای این تعداد کتاب به مناسبت های مختلف به آموزش و پرورش، تجلیل از فعالان قرآنی، انجمن خوشنویسان، اعضای شورای فرهنگ عمومی، فعالان کتاب و کتابخوانی، جام باشگاه های کتابخوانی، کتابخانه های روستایی و دیدار با پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۰ نویسنده خانم و آقا به صورت حرفه‌ ای در این شهرستان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ عنوان کتاب در زمینه های مختلف توسط نویسنده های این شهرستان به چاپ رسیده است که تیراژ هر عنوان کتاب هزار جلد است.

عباسپور اضافه کرد: در طرح‌های فصلی، با شروع هر فصل به مدت یک هفته در فروشگاه‌های منتخب ۲۰ درصد تخفیف از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اختصاص یافته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: اینک پنج انتشارات شیلان، گنج سخن، آوای شرق، محمدزاده و جوانه های خیال در شیروان فعالیت دارند که سال گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بیش از ۱۰۰ ملیون ریال کتاب از ناشران شهرستان خریداری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار