رییس اداره افکارسنجی بیمه سلامت
رییس اداره افکارسنجی اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل سازمان بیمه سلامت گفت: ۸۰ درصد پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان بیمه‌گر در ۲۲ استان کشور به صورت الکترونیکی نسخه ثبت کردند.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 02 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،مرتضی سوری روز پنجشنبه در جمع کارکنان بیمه سلامت خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به قانون بودجه سال ۱۴۰۰ از دی ماه، تمامی تجویزها باید به صورت الکترونیکی انجام شود و سازمان بیمه سلامت ایران بر اساس این قانون تعهدی برای پرداخت نسخ غیرالکترونیک بعد از این تاریخ ندارد.

وی افزود: داشتن چشم انداز برای دفاتر پیشخوان یکی از اموراتی است که در اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک باید به آن توجه کنیم.

 رییس اداره افکارسنجی اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل سازمان بیمه سلامت گفت: دفاتر پیشخوان در گروه ارائه دهندگان خدمت قرار دارند و باید در اجرای طرح به مشکلات آنها توجه کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت : روابط عمومی نقش مهمی در آگاهی بخشی به بیمه شدگان و ارائه دهندگان خدمت دارد.

محسن رعنایی اظهار داشت: در این استان با تشکیل گروه اختصاصی برای نسخه نویسی و نسخه پیچی در تلاش هستیم تا با آگاهی رسانی ارائه خدمت را وسعت بخشیم.

کارشناس پیگیری طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی در اداره کل روابط عمومی و بین الملل سازمان بیمه سلامت نیز گفت: نسخه نویسی طرح خوب و رو به جلویی است که باید با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درست و به موقع به مردم و ارایه دهندگان خدمت، توسعه یابد.

ابوالفضل خمار باغی اظهار داشت: روابط عمومی ادارات استانی و شهرستانی نقش مهمی در تبیین مزایای این طرح توسعه بخش دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار