نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به عقب ماندگی های استان، گفت: دولت برای رفع کاستی های خراسان شمالی باید توجه ویژه به این استان داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 06 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری صبح دو شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان نباید جناحی و حزبی باشند و در انتصاب‌های خود این مسئله را دخیل نکنند.

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به نواقص متعدد خراسان شمالی، گفت: مشکلات به حدی است که هر چقدر کار شود باز هم جای کار وجود دارد لذا مدیران باید در میدان بوده و تلاش کنند.

 

وی افزود: ظرفیت‌های استان برای استاندار جدید مشخص است لذا فرصتی برای شناخت خراسان شمالی هدر نخواهد رفت.

 

حجت الاسلام نوری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خراسان شمالی مبنی بر ظرفیت‌های فراوان این استان، گفت: طبق گفته رهبری باید خراسان شمالی جزو ۱۰ استان برتر کشور باشد اما اکنون جزو ده استان آخر هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: علاوه بر اتحاد نمایندگان، مدیران، دستگاه قضا و مردم، نیاز به حمایت مسئولان کشوری برای رفع کمبودهای استان است.

 

وی افزود: دولت سیزدهم که نشان داده میدانی و فساد ستیز است باید به خراسان شمالی توجه ویژه داشته باشد.

 

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: دولت باید به استان‌های عقب افتاده توجه بیشتری داشته باشد تا توزیع امکانات در کشور یکسان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار