استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم توزیع عادلانه بودجه در استان، گفت: با استفاده از ظرفیت قانون و تنظیم طرح‌های جامع می‌توانیم گره مشکلات مردم را باز کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 06 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمدرضا حسین نژاد پیش از ظهر دو شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز نعمت امنیت و سایر موارد به علت وجود ولایت فقیه و رهنمودهای ایشان است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: باید خدمات مسئولان بر مبنای سخنان رهبر انقلاب باشد.

وی افزود: در استان نمایندگان تمامی وزرا وجود دارند لذا باید با حرکت جمعی مشکلات را حل کرد و از حرکت فردی خودداری کنیم.

حسین نژاد بیان داشت: در این حرکت جمعی مردم پشتوانه مسئولان هستند لذا باید با اقدامات خود امید به نظام را به وجود بیاوریم و این امر با اجرای عدالت محقق خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی گفت: اگر بودجه موجود با عدالت توزیع شود و از اسراف جلوگیری به عمل آید مردم پشتیبان ما خواهند بود.

وی افزود: امروزه بی عدالتی باعث فاصله گرفتن مردم از مسئولان شده است لذا باید این فاصله را کاهش داد.

حسین نژاد با تاکید بر لزوم کار علمی و بررسی سوابق استانداران گذشته، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت قانون و تنظیم طرح‌های جامع می‌توانیم گره مشکلات مردم را باز کنیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ادامه داد: باید با داشتن برنامه که مبتنی بر دانش، تجهیزات و تصمیم گیری درست است از طرفیت‌ها استفاده کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف خراسان شمالی، گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان فصل مهمی از برنامه‌های ما را به خود اختصاص می‌دهند تا با به کارگیری آن‌ها باعث آبادانی بیشتر شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار