مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد، امور استان ها و مجلس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری و مشاور وزیر فرهنگ‌و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران گفت: سازمان سینمایی برنامه ریزی کرده تا سال ۱۴۰۴ تمامی شهرها صاحب سینما شوند.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 01 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمدرضا سوقندی در آیین پایانی دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر اظهار داشت: به دنبال این هستیم که شهرِ بدونِ سینما در کشور نداشته باشیم و استعدادهای جوانان این مرز و بوم در مکان‌های فرهنگی و هنری به خوبی شناسایی می‌شود و باید از ظرفیت‌های فرهنگی استان به خوبی استفاده کنیم.  

 

وی با بیان اینکه در جنگ فرهنگی، سنگر فرهنگ بومی و محلی آخرین سنگری است که سقوط می کند، اظهارداشت: به نظر می رسد روستا و عشایر، سنگربانان و سنگرداران فرهنگ بومی ‌و محلی هستند.

 

مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد، امور استان ها و مجلس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری و مشاور وزیر فرهنگ‌و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران گفت: فرهنگ مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی غرب را نباید در کارهای فانتزی جستجو کرد، بلکه باید در دل مردم و با روستاییان و عشایر جستجوکرد. 

 

وی هنر فیلم و سینما را ابزاری جذاب، خلاق و موثر که می تواند این فرهنگ را ملی و جهانی کند عنوان کرد و گفت: اما سهم سینمای ما در عرصه جهانی ناچیز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار