استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی گفت: تنها تعریف پروژه‌های بی نام موجب جهش در بخش سرمایه گذاری نمی‌شود و باید به دنبال تعریف مشوق‌های مختلف برای جذب سرمایه گذار در استان باشیم.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹ 02 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد رضا حسین در دیدار خانواده شهدا و ایثارگران شیروان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تقویت سرمایه گذاری محلی در بحث صادرات و ارتباط با کشورهای مرزی از سیاست‌های استان است.

 

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: تلاش داریم بسترهای لازم سودآوری سرمایه گذاری در استان با حمایت سطح ملی ایجاد شود تا در آینده بانک‌ها و مؤسسات اعتباری منابع مالی استان را در سایر استان‌ها سرمایه گذاری نکنند.

 

وی افزود: تنها تعریف پروژه‌های بی نام موجب جهش در بخش سرمایه گذاری نمی‌شود و باید به دنبال تعریف مشوق‌های مختلف برای جذب سرمایه گذار در استان باشیم و در کنار جذب اعتبارات تملک دارایی سرمایه گذاری محلی در استان تقویت شود.

 

حسین نژاد بالا بردن سهم درآمدی استان نسبت به کل کشور را از اهداف دیگر استان عنوان کرد و گفت: بخش‌های کشاورزی و گردشگری در استان باید توسعه یابد.

 

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی انتصاب شتاب زده را تغییر همراه با پشیمانی توصیف کرد و افزود: در راستای منافع مردم استان افراد همسو با سیاست‌های دولت، متعهد و متخصص به کار گرفته و جایگزین افرادی که همسو با سیاست‌های دولت نیستند، خواهند شد.

 

محمدرضا حسین نژاد در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه تلاش داریم بحث اشتغالزایی در استان فراگیر باشد، گفت سهمیه ۲۵ درصدی به کار گیری ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی باید رعایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار