سرپرست فرمانداری بجنورد:
سرپرست فرمانداری بجنورد گفت: نباید ترک فعلی در دستگاه‌ها رخ دهد زیرا گلایه مردم عدم اقدام مناسب و به موقع مسئولان در مقاطع مختلف است.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ 05 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، باقر باقرپور در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری بجنورد که در سالن جلسات این محل برگزار شد، اظهار کرد: مردمی بودن نخستین محور مدیریت جدید فرمانداری خواهد بود زیرا این مسئله مورد تاکید رهبر انقلاب نیز است.

 

سرپرست فرمانداری بجنورد ادامه داد: مدیران بجنورد باید از این پس در بین مردم حضور فعال داشته و در صحنه باشند زیرا مرد میدان بودن با نظاره صحنه از مانیتور اتفاق نمی‌افتد.

 

وی افزود: شنیدن صدای مردم از محوری ترین بنیادهای مردمی بودن مدیران است.

 

باقر پور با اشاره به برگزاری میز خدمت توسط سپاه، گفت: باید این موارد تقویت شود تا میز خدمت، میز شنیدن صدای مردم باشد.

 

سرپرست فرمانداری بجنورد عدالت محوری را دیگر هدف خود در این سمت دانست و بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم در سیستم اجرایی تبعیض وجود داشته باشد لذا دستگاه‌ها نباید طوری رفتار کنند که مردم از بی عدالتی ناراحت شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه خدمت صادقانه به مردم نجیب یک وظیفه است، افزود: فرصت خدمت به مردم نعمت است لذا باید برای رفع مشکلات مردم قدم برداریم.

 

باقرپور به ترک فعل برخی مدیران اشاره داشت و گفت: نباید ترک فعلی در دستگاه‌ها رخ دهد زیرا گلایه مردم عدم اقدام مناسب و به موقع مسئولان در مقاطع مختلف است.

 

وی در انتها با اشاره به وضعیت فرهنگی بجنورد تصریح کرد: توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی احیا خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار