استاندار خراسان شمالی اظهار کرد؛
استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشکلات استان در حوزه هایی همچون آب، نهاده های دامی و نبود گمرک، گفت: حل مشکلات نیازمند همدلی و هم افزایی مسئولان است.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 18 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد صبح سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی، اظهار کرد: امنیت برقرار در استان در سایه ایمان مردم و منویات مقام معظم رهبری است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در مباحث حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف و آمادگی دفاعی از قدرت بالایی برخوردار است.

وی افزود: در جنگ‌های مختلف در منطقه حضور قوی نظام جمهوری اسلامی موجب شد تا این جنگ‌ها به مرزهای کشور کشانده نشود؛ هر چند که توطئه‌های دشمنان در قالب تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ادامه دارد.

حسین نژاد تصریح کرد: قدرت دشمنان نظام برای سلطه جویی است اما قدرت نظام جمهوری اسلامی در خدمت عدالت و دفاع از حقوق مظلومان جهان قرار دارد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بیان داشت: هدف مسئولان سازندگی و ارتقای توان اقتصادی استان باشد و این مهم با هم افزایی فکری و امکانات محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: در بحران‌هایی همچون سیل، زلزله و سایر اقدامات خاص نیروهای مسلح همیشه در رأس خدمت رسانی هستند.

حسین نژاد در پایان گفت: برای کاهش مشکلات استان به خصوص در حوزه کم آبی، سهم اندک عشایر از نهاده‌های دامی و یا نبود گمرک نیازمند ایجاد همدلی و هم افزایی مسئولان هستیم.

در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ اسماعیل نامنی قدردانی و سرهنگ رضا نجفی به عنوان فرمانده جدید تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش استان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار