مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: ۳۲ تیم پنج نفره امدادی این جمعیت در پی هشدار زرد هواشناسی استان برای امدادرسانی احتمالی ناشی از بارش‌ برف به حالت آماده‌باش درآمدند.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ 19 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، ابوالفضل محبان اظهار داشت: این تیم‌ها در قالب ۱۶۰ نیروی جمعیت هلال احمر، کار امدادرسانی را در شرایط بحران برف انجام می دهند.

 

وی ادامه داد: این تیم‌های امدادی در ۱۳ پایگاه ثابت، سه پایگاه موقت طرح زمستانی، پایگاه امداد هوایی، شعب هلال احمر و تیم واکنش سریع برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با بیان اینکه تیم های امداد و نجات کوهستان نیز در شهرستان ها مستقر و در آماده باش قرار دارند، گفت: با توجه به برودت هوا و مشکلات احتمالی حوادث جوی، افراد عادی و کوهنوردان بدون تجهیزات و مهارت کافی نوردان از هرگونه تردد در ارتفاعات خودداری کنند.

 

وی اظهار داشت: با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها از شهروندان خواستاریم از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند و از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند.

 

محبان با بیان اینکه مرکز ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است، گفت: مردم در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار