مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از برف‌روبی هزار و ۷۴۹ کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 19 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، جعفر شهامت با اشاره به بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان شمالی، اظهار کرد: در بارش اخیر، هزار و ۴۱۱ تن شن و نمک برای جلوگیری از یخ زدگی و حوادث احتمالی رانندگی در محورهای استان با توجه به برودت شدید هوا استفاده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه ۶۰ دستگاه ماشین آلات و ۸۵ راهدار در شبانه روز گذشته عملیات برف روبی محورهای استان را انجام داده‌اند، افزود: در این مدت در تمامی محورهای استان شاهد بارش برف بودیم و بیشترین بارندگی در گردنه‌های امین الله و جوزک در محور بجنورد_جنگل گلستان و گردنه اسدلی در محور بجنورد_اسفراین اتفاق افتاد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با بیان اینکه هم اکنون تمامی جاده‌های استان بازگشایی شده و تردد روان است، اضافه کرد: ۲۳۶ دستگاه ماشین آلات و ۲۶۳ راهدار در طرح زمستانی امسال آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

 

وی گفت: جمع کل راه های استان، ۵۸۴۴ کیلومتر است که از این میزان، ۳۲۶۰ کیلومتر معادل ۵۵.۸ درصد آن آسفالت است.

 

شهامت با اشاره به طول راه های استان در بخش های مختلف، ادامه داد: ۲۰۸ کیلومتر از راه های استان بزرگراه، ۳۹۹ کیومتر راه اصلی، ۵۸۸ کیلومتر راه فرعی و ۴۶۵۰ کیلومتر راه روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار