معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی:
معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت ها بر بازار برای جلوگیری از تغییر قیمت ها، گفت: باید از دپوی کالا به ویژه کالاهای اساسی جلوگیری شود
کد خبر: ۱۰۲۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 20 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمود قنبری صبح پنج شنبه در جلسه کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر دولت بر حفظ قیمت‌های فعلی تاکید دارد.

 

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: بنا بر تاکید دولت هیچ گونه افزایش قیمت قابل قبول نیست و برای تحقق این هدف باید نظارت‌ها تشدید و مستمر باشد.

 

وی با تاکید بر اجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار در استان، افزود: در ماه‌های پایانی سال مراقبت‌ها از بازار باید بیشتر شود تا از دپوی کالا به ویژه کالاهای اساسی جلوگیری شود.

 

قنبری گفت: تا پایان سال جاری و ماه‌های ابتدایی سال آینده هیچ گونه افزایش قیمتی در استان نباید رقم بخورد و اصناف ملزم به نصب برچسب قیمت کالا و ارائه فاکتور هستند.

 

قنبری در پایان بیان داشت: سازمان‌های صمت و کشاورزی و دیگر متولیان امر قیمت کالاهای اساسی را تعیین و اعلام کنند تا از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار