مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع ۲۱ هزار و ۵۷۵ وعده غذای گرم و سبد کالا بین نیازمندان استان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 23 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی ، مجید الهی راد اظهار کرد: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) ۲۱ هزار وعده غذای گرم برای نیازمندان پخت و توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: ۱۱۴ دیگ غذای نذری نیز با عنوان نذرواره مادر در شهرستان بجنورد از طریق پویش مردمی طبخ می‌شود که این غذاها بین نیازمندان ۲۴ محله محروم این شهرستان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ارزش کل غذاهای توزیعی این روز را ۴۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: علاوه بر این ۵۷۵ بسته غذایی نیز به ارزش حدود ۱۴۴ میلیون تومان بین نیازمندان استان با اولویت بیماران و خانواده‌های ایتام و بی سرپرست توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدام خیرخواهانه با همکاری هیئت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بجنورد و مراکز نیکوکاری استان و هم افزایی کمیته امداد در حال انجام است، افزود: خیران می‌توانند کمک‌های خود برای اطعام نیازمندان را از طریق پل‌های ارتباطی در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

الهی راد بیان کرد: در مراسم بزرگداشت دهه فاطمیه نیز بیش از ۴۳ هزار وعده غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار