الجزیره:
شبکه الجزیره به نقل از رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، ۱۶ اشغالگر در حملات با سلاح سرد و تیراندازی از ابتدای ماه مارس، کشته شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷ 01 May 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی بامداد یکشنبه آماری از اسرائیلی‌های به هلاکت رسیده طی عملیات‌های شهادت‌طلبانه چند هفته اخیر منتشر کردند.

 

وبگاه «تایمز اسرائیل» در خبری نوشت: «تنش‌ها بین اسرائیل و فلسطینی‌ها در هفته‌های اخیر در پی حملات مکرر در شهرهای اسرائیل که ۱۵ کشته برجای گذاشت، به شدت افزایش یافته است».

 

شبکه «الجزیره» نیز به نقل از رادیو و تلویزیون رژیم کودک‌کش صهیونیستی گزارش داد: «۱۶ اسرائیلی در حملات با سلاح سرد و تیراندازی از ابتدای ماه مارس، کشته شده‌اند».

 

همزمان پلیس رژیم موقت صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای ادعا کرد که یکی از اعراب ساکن فلسطین اشغالی که یک وسیله نقلیه را سرقت کرده بود، افسری را زیر گرفته و هم‌اکنون حال او وخیم است. (جزئیات بیشتر)

 

این حادثه امنیتی در حالی است که ارتش رژیم موقت صهیونیستی بامداد شنبه از تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «ارئیل» در شمال کرانه باختری خبر داده بود.

 

این تحولات در حالی روی می‌دهد که ارتش رژیم صهیونیستی صبح پنجشنبه نیز اعلام کرد، شش گردان از نیروهای ذخیره فراخوانده شده‌اند تا در طول منطقه دیوار حائل و خط تماس با کرانه باختری جایگزین نیروهای عادی شوند.

 

بنا بر اعلام سخنگوی نظامی ارتش رژیم رژیم صهیونیستی این تصمیم پس از برآورد «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از وضعیت فعلی گرفته شده و نیروهای مذکور حداقل سه هفته در مناطق مذکور حضور خواند داشت./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار