استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی ارز ترجیحی را یک غده سرطانی توصیف کرد و گفت: گروه‌های جهادی در جراحی اقتصادی کمک حال دولت باشند.
کد خبر: ۱۰۴۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ 07 May 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد صبح شنبه در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی خراسان شمالی که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: گروه‌های جهادی، سفیران انقلاب اسلامی هستند زیرا دلسوزانه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند.

 

استاندار خراسان شمالی از گروه‌های جهادی به عنوان گروه‌های ارزشی یاد کرد و گفت: حضور پررنگ و معنوی گروه‌های جهادی در مناطق مختلف برگیرنده پیام معنوی و احیای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی بی ریا و صادقانه با روحیه همدلی در مناطق مختلف حضور می‌یابند تا خدمات آموزشی، پزشکی و عمرانی را ارائه دهند.

 

حسین نژاد از ارز ترجیحی به عنوان غده سرطانی یاد کرد و گفت: موضوع ارز ترجیحی نباید مورد سو استفاده دشمنان قرار گیرند لذا مدیران و گروه‌های جهادی می‌توانند کمک حال دولت در این جراحی بزرگ اقتصادی در قالب هدفمند سازی یارانه‌ها باشند تا شاهد توزیع ناعادلانه در ارز ترجیحی نباشیم.

 

وی هدفمند سازی یارانه‌ها، تقویت دهک‌ها و تبیین برنامه را از مهم‌ترین اقدامات دولت در راستای جایگزینی ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه‌ها عنوان کرد.

 

حسین نژاد در انتها گفت: با احتکار کنندگان و گران فروشان که موجبات اخلال در بازار فراهم آورند قاطعانه برخورد خواهیم کرد زیرا عزم ما برقراری عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار