نماینده بجنورد در مجلس:
نماینده بجنورد در مجلس خواسته‌های مردم از مدیر جدید پتروشیمی را تشریح کرد و گفت: پتروشیمی خراسان از نیروهای بومی متخصص و جوان بهره ببرد.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 10 May 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سید محمد پاکمهر  با اشاره به انتصاب رئیس جدید پتروشیمی خراسان، اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس از رئیس جدید این مجموعه توقعات متعددی دارند زیرا مسئولان پیشین آنطور که باید به وظایف خود عمل نکردند.

 

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مهمترین خواسته‌های مردم استان، ایجاد فاز دوم پتروشیمی است لذا مسئول جدید این مسئله را به صورت جدی پیگیری کند.

 

وی افزود: استفاده از پساب دیگر اولویت مهم پتروشیمی باید باشد زیرا برداشت آب‌های زیرزمینی آسیب‌های زیست محیطی بسیاری را متوجه آینده بجنورد خواهد کرد.

 

پاکمهر تصریح کرد: ایجاد زیرساخت مناسب برای استفاده از پساب از جمله نصب دستگاه‌های پمپاژ، ایجاد خط انتقال و تصفیه خانه باید با سرعت بیشتری انجام شود.

 

نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به لزوم انجام مسئولیت‌های اجتماعی کارخانجات در استان‌ها، گفت: طبق قانون صنایع باید یک درصد درآمد خود را در منطقه اسکان هزینه کنند.

 

وی افزود: یک درصد درآمد پتروشیمی حدود پنجاه میلیارد تومان خواهد بود اما این مجموعه حدود یک میلیارد در استان هزینه کرده است.

 

پاکمهر در انتها بیان داشت: استفاده از نیروهای بومی متخصص و جوان از خواسته‌های مهم مردم استان از پتروشیمی است لذا می‌طلبد مدیر این مجموعه در این راستا اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار