سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی:
سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان، گفت: کم‌آبی از اولویت‌های مورد پیگیری در این سفر خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷ 11 May 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حسن ناهیدی ظهر چهار شنبه در همایش روز ملی شوراهای بخش مرکزی اسفراین که در فرمانداری این شهر برگزار شد، نگاه دولت را مردم محوری دانست و اظهار کرد: دولت بدون نظر و مشورت مردم اقدامی انجام نمی‌دهد.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: دولت مردمی بر اساس نگاه مردم محوری به دنبال رفع مشکلات به ویژه برای مناطق روستایی است.

 

وی دقیق‌ترین نوع انتخابات را، انتخابات شوراهای روستایی عنوان کرد و گفت: مردم به عملکرد و توان فرد رأی می‌دهند و چون این افراد از بطن و از بین مردم برخاسته اند، اگر اعتراض و انتقادی هم می‌کنند صدای جامعه خود هستند.

 

ناهیدی با اشاره به سفر هیأت دولت در آینده نزدیک به خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: بحث آب یکی از مهمترین موضوعات استان است لذا اولویت‌های احصاء شده توسط فرمانداران نیز بر همین مبنا می‌باشد.

 

وی به حذف ارز ترجیحی اشاره داشت و افزود: حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی برای ساماندهی اقتصاد کشور یک ضرورت است و آثار و نتایج مثبتی در زندگی مردم خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار