معاون وزیر آموزش و پرورش:
معاون وزیر آموزش و پرورش تربیت نیروهای جهادی و تمدن ساز در این نهاد را ضروری دانست و گفت: توجه به سند تحول بنیادین موجب رسیدن به این هدف خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵ 18 May 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، احمد محمودزاده صبح چهارشنبه در سفر خود به خراسان شمالی در دیدار استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: مأموریت آموزش و پرورش سنگین است و نگاه به این مأموریت با توجه به سند تحول بنیادین و اسناد بالا دستی باید به گونه‌ای باشد که فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند.

 

وی بر تربیت نیروی انسانی، جهادی، خودسازی و تمدن ساز تاکید کرد و گفت: نگاه جدی باید به سند تحول بنیادین داشته باشیم تا از عهده این مأموریت سنگین برآییم.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش به نقش شورای آموزش و پرورش اشاره داشت و بیان کرد: شورای آموزش وپرورش ظرفیت مناسبی برای کمک و مساعدت به نهاد آموزش و پرورش، بویژه در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی در مناطق مرزی و محروم است.

 

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش آمادگی کامل را دارد در کنار استان‌ها قرار بگیرد تا از ظرفیت استان‌ها جهت بالا بردن کیفیت تعلیم و تربیت استفاده شود.

 

محمودزاده در پایان گفت: در این راستا قطعاً باید توجه ویژه به ظرفیت قرارگاه جهادی، عدالت تربیتی به مناطق محروم و مرزی داشته باشیم و در صدد رفع مشکلات آنان برآییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار