رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: در شرایطی که عده ای با احتکار به مردم ظلم می‌کنند، مدافعان سلامت با از خود گذشتگی در خدمت مردم هستند لذا اقدامات این قشر در تاریخ ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۴۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 25 May 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح چهار شنبه در مجمع سلامت خراسان شمالی که در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: حماسه سوم خرداد بزرگ است و همه ما مدیون رشادت‌های مردم آن زمان خصوصاً شهدا هستیم.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: در این شرایط سخت عده‌ای با احتکار به مردم ظلم می‌کنند اما در همین اوضاع عده‌ای برای تأمین سلامت مردم خصوصاً در دوران کرونا شبانه روز به مردم خدمت می‌کنند.

وی افزود: آنچه به انسان بزرگی می‌دهد، شهرت، ثروت و قدرت نیست بلکه آن ویژگی خدمت به بندگان خدا است؛ این مسئله به معنی کار نیک در راستای کمک به مردم می‌باشد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: در دوران کرونا همه شاهد بودند که مدافعان سلامت در شرایط دشوار از فرزند خود دوری کردند تا به مردم خدمت رسانند؛ لذا این افراد در تاریخ ماندگار هستند.

وی در پایان گفت: ارزش فعالیت مدافعان سلامت معنوی است لذا نباید درگیر اعداد و ارقام شد زیرا این کار الهی و از روی انسانیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار