نماینده بجنورد در مجلس:
نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به خراسان شمالی، گفت: تعیین تکلیف طرح توسعه پتروشیمی مطالبه مردم بجنورد است لذا دولت باید این پروژه را به ثمر بنشاند.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 14 June 2022

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سیدمحمد پاکمهر با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به خراسان شمالی، اظهار داشت: با توجه به رتبه نامناسب استان در شاخص‌های اقتصادی و ضعف جدی زیرساخت‌ها لزوم همگرایی نهادها و بهره‌وری حداکثری از موقعیت سفر رئیس قوه مجریه بیش از گذشته احساس می‌شود.

 

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم خراسان شمالی تعیین تکلیف طرح توسعه پتروشیمی که علاوه بر جهش کشور در میزان تولید باعث رونق اشتغال در مردم خواهد شد.

 

نایب رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در گفتگو با وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی اهمیت اجرای این طرح اعلام شده است.

 

وی افزود: امیدواریم دولت انقلابی کلنگی که دولت قبل بر زمین زد را اجرایی کرده و به ثمر برساند زیرا این پروژه اثر زیادی در توسعه خراسان شمالی خواهد داشت.

 

پاکمهر گفت: به صورت طبیعی بعد از گذشت دو دهه تجهیزات کارخانه پتروشیمی فرسوده می‌شود و از این رو نیز نوآوری و آغاز طرح‌های توسعه یک ضرورت است.

 

نایب رئیس کمیسیون بهداشت در انتها گفت: دولت سیزدهم به این مطالبه مردم خراسان شمالی پاسخ دهد و به طور خاص این مسئله را تعیین تکلیف کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار