استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه شهرداری ها برای صدور پروانه ساخت نباید تعلل کنند، گفت: شهرداران برای تسریع در پروژه‌ها، همکاری‌های لازم را با اداره راه و شهرسازی داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۵۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ 20 June 2022

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد صبح دو شنبه در شورای مسکن خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن رونق شهرها را به دنبال خواهد داشت لذا برای حل مشکلات این حوزه زمان بندی تعیین شود.

 

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک حق مسلم برای همگان است، گفت: شهرداران باید در بخش صدور پروانه هیچ امهالی نداشته و امور این حوزه با سرعت بیشتری و بدون توقف انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها بازوی قدرتمند عمران و آبادانی در حوزه پروژه‌های ساخت و ساز و مسکن هستند، خاطر نشان کرد: باید شهرداران برای تسریع در پروژه‌های مسکن همکاری‌های لازم را با اداره راه و شهرسازی استان داشته باشند.

 

حسین نژاد همچنین بر توسعه متوازن مناطق شهری در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: عدالت در تقسیم عادلانه شهرستانی در طرح نهضت ملی مسکن ضروری است و نباید شاهد عقب ماندگی در برخی شهرستان‌ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار