امام جمعه بجنورد:
- امام جمعه بجنورد با اشاره به لزوم وجود پویایی و تحرک در جامعه، گفت: آوردن مردم به میدان توسط تشکل های مذهبی، علاوه بر ایجاد این پویایی، باعث خنثی سازی تهدیدات می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ 22 June 2022

به گزارش تابناک خراسان شمالی حجت الاسلام رضا نوری پیش از ظهر چهار شنبه در دیدار مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت‌های خوبی در قانون برای تبلیعات اسلامی دیده شده است.

 

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه تهاجم گسترده‌ای در برابر فعالیت‌های تشکل‌های دینی ایجاد شده است، گفت: این تهاجم گسترده در واقع بر فرهنگ ناب اسلامی و دینی است.

 

وی افزود: تهاجم مد نظر از اتاق جنگ عملیاتی دشمن ایجاد شده است.

 

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مدیریت ولایی و امامی قرار دارد لذا عمده فعالیت‌ها باید از مسجد آغاز شود.

 

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه والاترین مبلغ خداوند است، گفت: مبلغان و تشکل‌های دینی یک اقدام توحیدی انجام می‌دهند.

 

وی افزود: محور کار مسجد، هیأت و تشکل‌های مذهبی با نگاه تبلیغ دین و پرهیز از خودنمایی احتمالی باشد.

 

حجت الاسلام نوری با اشاره به لزوم وجود پویایی و تحرک در جامعه، بیان داشت: آوردن مردم به میدان علاوه بر ایجاد این پویایی، باعث خنثی سازی تهدیدات می‌شود.

 

امام جمعه بجنورد با تقدیر از نگاه مثبت مجموعه مدیریتی تبلیغات اسلامی به تشکل‌های مذهبی، گفت: این حوزه دچار یک تحول شده و اکنون شاهد هم افزایی بین مساجد، هیئات و سایر نهادها هستیم.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار