نماینده بجنورد در مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در کنترل قیمت نهاده‌های دامی، گفت: تورم این حوزه تولیدکننده و مصرف کننده را با مشکلات متعددی رو به رو کرده است.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ 26 June 2022

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سید محمد پاکمهر با انتقاد نسبت به عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در حوزه نهاده‌های دامی اظهار داشت: عملکرد این وزارت‌خانه به عنوان نهاد خدمت رسان و تسهیل‌گر در حوزه تولید و تضمین امنیت غذایی در شرایط فعلی دنیا به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

 

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تورم لجام گسیخته قیمت نهاده‌های دام قشر تولید کننده و مصرف کننده را دچار مشکلات فزاینده کرده است.

 

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با ادامه روند فعلی مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در حوزه نهاده‌های دام، خسارت‌های جبران‌ناپذیری به ذخایر باارزش ژنتیکی کشور وارد خواهد شد.

 

وی در انتها گفت: راهکار رهایی از شرایط نامناسب کنونی نیازمند یک برنامه مدون و منسجم است که متأسفانه از توان مجموعه مدیرتی وزارت جهاد کشاورزی خارج است و از جایگاه نمایندگی مردم به جد پیگیر رفع این سومدیریت‌ها با عطف به اختیارات قانونی خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار