استاندار خراسان شمالی:
بجنورد- استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تسریع پرداخت تسهیلات محرومیت‌زدایی در استان، گفت: باید فرهنگ استفاده از تسهیلات این حوزه را به مردم ارائه دهیم.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ 08 November 2022

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد صبح سه شنبه در نشست با بخشداران خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توجه به حوزه فرهنگی و اجتماعی روستاها و بخش‌ها منوط به عملکرد بخشداران است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی تسریع در پرداخت تسهیلات محرومیت زدایی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مردم باید با فرهنگ سازی چگونگی استفاده از تسهیلات محرومیت زدایی را فرا بگیرند.

وی با بیان اینکه همیشه از موضوع آینده نگری های مقام معظم رهبری عقب بوده ایم، افزود: در حوزه جهاد تبیین نتوانستیم به درستی این موضوع را برای مردم القا کنیم بنابراین بخشداران به عنوان یکی از ارکان مهم از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به دنبال بیان واقعیت‌ها و تبیین موضوعات باشند.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: توجه به روستاها در راستای اجرای عدالت محوری است لذا نباید به دشمنان اجازه دهیم مسائل را غیر واقعی جلوه دهند که مهم‌ترین اقدام بخشداران در این خصوص ارتباط درست با مردم و عملکرد واقعی است.

حسین نژاد خطاب به بخشداران با تاکید بر اینکه باید وظایف را به درستی و قوی انجام داد، تصریح کرد: هر چند وظایف بخشداران سنگین است اما دغدغه‌های حوزه کاری با پیگیری‌های مستمر بخشداران حل خواهد شد.

وی به روز شدن تجهیزات و امکانات بخشداری‌ها، پاسخگویی بخشداران به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها، توجه به حوزه صنایع تبدیلی، ارتباط با مردم و ائمه جمعه، تسلط به قوانین و مقررات، توجه به بافت روستاها و محلات کم برخوردار و توجه به ساخت و سازها را نیز مورد تاکید قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار