بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی از تخصیص ۲۲۰ میلیون تومان به شهرداری‌های استان جهت تجهیز مراکز نگهداری از متکدیان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ 30 November 2022

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حسن ناهیدی پیش از ظهر چهار شنبه در ستاد ساماندهی متکدیان که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه اکثر متکدیان معتاد هستند، با شروع فصل سرما باید ساماندهی بهتری برای آنان انجام شود تا حادثه ناگواری رخ ندهد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اختصاص ۲۲۰ میلیون تومان به شهرداری‌ها برای تجهیز مراکز نگهداری متکدیان، گفت: به شهرداری بجنورد ۱۰۰ میلیون تومان، به شهرداری اسفراین و شیروان هر کدام ۶۰ میلیون تومان برای تجهیز مراکز نگهداری متکدیان استان اختصاص پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه متکدی محصول عدم استفاده از فرصت‌ها توسط فرد است، افزود: برای جمع‌آوری تکدی‌گران مانند برخی از استان‌های دیگر نیازمند کمک خیران هستیم.

ناهیدی تصریح کرد: آمار متکدیان استان به نسبت محرومیتی که در استان وجود دارد آمار خیلی بالایی نیست اما باید تلاش شود که حتی یک متکدی نیز وجود نداشته باشد.

ناهیدی با تأکید بر اینکه متکدیان عوارض زیادی در جامعه دارند، گفت: عادی انگاری تکدی‌گری، کاهش امید به زندگی، نازیبایی محیط شهری و… عوارض افزایش تکدی‌گران در شهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار