تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روزهای چهرشنبه و پنج شنبه 12 و 13 بهمن ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه ددر محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود
کد خبر: ۱۰۹۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ 01 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 12/11/1401 تقدیم حضور می گردد.


------------------------

پیام تبریک سردار میرزایی به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی 

فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران فرمانده انتظامی استان در پیامی آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

والفجر ولیال عشر

چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را در حالی گرامی می داریم که این درخت تنومند و پرافتخار با پشت سر گذاشتن حوادث و اتفاقات گوناگون در برابر تندبادها و طوفان های مخالف و معاند ایستاده و پربارتر از همیشه ثمره شیرین استقلال و آزادی را زیر سایه حکومت با اقتدار جمهوری اسلامی برای این آب ئ خاک به ارمغان آورد و هرسال بالنده تر از گذشته سایه سار امنیت و آرامش و عدالت را در پهنای وسیع این آب و خاک مقدس گسترانده است .

در این ایام خاطره انگیز که یاد آور جانفشانی ها و دلاورمردی های شهیدان والا مقام آن دوران تاریخی است یاد و خاطره فرزندان فداکار این مرز و بوم را گرامی داشته و ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس انقلاب، تداوم افتخار سربازی تحت فرماندهی و زعامت ولی امر مسلمین، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی را از خداوند منان مسئلت می نمایم .


فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم ستاد پاسدار مرتضی میرزایی

------------------------

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران 

سرهنگ "یدالله جهان تاب" رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 16 بهمن ماه 1401 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 16بهمن ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روزهای چهرشنبه و پنج شنبه 12 و 13 بهمن ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه ددر محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

جهان تاب، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز های پنج شنبه و جمعه 14 و 15 بهمن ماه نیز از میدان امیرکبیر کرج، ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 12 و 13 بهمن ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای جمعه ، شنبه و یک شنبه 14، 15 و 16 بهمن ماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روزهای جمعه و شنبه 14 و 15 بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل به صورت مقطع از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت یک طرفه می باشد.

جهان تاب با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه، گفت: تردد انواع تریلر ها به استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای جمعه و شنبه 14 و 15 بهمن ماه از مسیر جنوب به شمتل محور تهران- فیروزکوه، قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824

434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

--------------------------

کارکنان فراجا پای این نظام و ارزش های انقلاب ایستاده اند/ دستور کار مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات ساختاری فراجا 

نماینده مردم "بابلسر و فریدونکنار" در مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور مجلس، گفت: امروز فراجا و کارکنان زحمتکش آن ثابت کردند، پای این نظام و ارزش های انقلاب ایستاده اند. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "علی اصغر باقرزاده" در نطق پیش از دستور مجلس، ضمن تبریک انتصاب سردار "رادان" به سمت فرمانده کل انتظامی کشور و آرزوی موفقیت روز افزون، از زحمات مظلومانه کارکنان فراجا و سعه صدر آنان تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: امروز فراجا و کارکنان زحمتکش آن ثابت کردند حتی با کمترین امکانات و حداقل حقوق پای این نظام و ارزش های انقلاب و ولایت ایستاده اند و برای برقراری امنیت و آرامش مردم عزیز ایران اسلامی جانفشانی می کنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: حل مشکلات ساختاری فراجا با توجه به افزایش جمعیت و اینکه ساختار پیش بینی شده مربوط به سال 1384 است،وظیفه ما است.

"علی اصغر باقرزاده" در پایان خاطر نشان کرد: کمبود تجهیزات ناوگان خودرویی و همچنین حقوق و مزایای پایین برای سختی شغل موجود و سقف اضافه کار از دیگر مشکلات این سازمان مردمی است که و ما باید تلاش کنیم تا این موارد برطرف شود.

---------------------------

دستگیری شرور مخل امنیت اجتماعی در آمل 

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که موجب سلب آسایش شهروندان شده بود، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در بیان این خبر اظهار داشت: در پي رصد فضای مجازی پلیس فتای شهرستان آمل مبنی بر اینکه یکی از اراذل و اوباش با اسلحه شورشی اقدام به قدرت نمایی در فضای مجازی می کرد که علاوه برایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، موجب سلب آسایش عمومی نیز شده بود، دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاوا شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتي، محل شرارت اين شرور شناسايي و پس از هماهنگي قضائي در یک عملیات ضربتی، دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل ادامه داد: متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

سرهنگ داداش تبار در پایان با اشاره به دستگیری متهم در این راستا، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد

---------------------------

انهدام باند سارقان سیم برق هوایی در "میاندورود" 

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از شناسايي و دستگيري 3 سارق و کشف 30 فقره سرقت سیم برق هوایی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام باقری گلوردی" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت سیم برق هوایی ،ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسي دوربین های محل های وقوع و گزارشات منابع و مخبرین مشخص شد سارقان غیر بومی با خودروی سواری در محل های خلوت شهر اقدام به سرقت سیم کابل هوایی می کنند که دستگيري سارقين در دستورکار قرار گرفت.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود در ادامه اظهار داشت: با هماهنگی مراجع قضائي در چند عمليات ضربتي جداگانه و بررسی پایش تصویری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی 3 نفر از اعضاء اين باند در مخفیگاه خود در استان همجوار بهمراه خودرو دستگير و به مقر انتظامی انتقال شدند.

سرهنگ باقری خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به 30 فقره سرقت سیم برق هوایی اعتراف و عنوان داشتند از شرق استان شبانه سرقت ها را انجام می دادیم و صبح از مرکز استان به سمت استان همجوار می رفتیم.

وی در پایان خاطر نشان كرد: شهروندان به هشدار هاي انتظامي و آموزش هاي همگاني پليس در حوزه پيشگيري از سرقت توجه ويژه داشته و آنها را کاربردی کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یا فعالیت مجرمانه موضوع را سریعاً از طریق سامانه 110 به اطلاع پلیس برسانند.

---------------------------

دستگیری 3 سارق حرفه ای سیم برق در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق سیم برق با 26 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری 11 موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای شدند.

فرما

نده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 26 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.

سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی110 اطلاع دهند .

-------------------------

دستگیری سارقان منزل و معابر در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 7 سارق سابقه دار و اعتراف به 9 فقره سرقت درآن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در بیان این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل و معابر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: با تلاش های بي وقفه ماموران و اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، 7 سارق سابقه دار شناسایی و با هماهنگی قضائی، در مخفیگاهان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: متهمان در اظهارات خود به 9 فقره سرقت منزل و معابر اعتراف كردند كه در اين رابطه پرونده تشكيل و به مرجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ عنایتی از شهروندان خواست: هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعاً از طریق تلفن 110به اطلاع پلیس برسانند. 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار