مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از عدم استقبال بخش خصوصی برای راه اندازی شکارگاه و مرکز تکثیر حیوانات وحشی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 18 October 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی، به نقل از ایسنا، علی اصغر مطهری با اشاره به اینکه یکی دو نفر برای دریافت مجوز به منظور راه اندازی شکارگاه به این اداره کل مراجعه کردند، گفت: اما تاکنون اداره کل منابع طبیعی برای واگذاری عرصه به این افراد به جمع بندی نرسیده است.

وی افزود: از سوی دیگر عدم آشنایی افراد با ضوابط این طرح و سخت بودن شرایط نگه داری حیوانات موجب شده تا افراد بعد از یک بار مراجعه، دیگر پی گیر این امر نباشند.

مطهری با بیان اینکه این اداره کل از سال گذشته مجوز راه اندازی شکارگاه و مرکز تکثیر حیوانات وحشی را به بخش خصوصی به منظور حفاظت از گونه های حیوانی صادر می کرد، ادامه داد: این اداره کل تاکنون هیچ مراجعه کننده ای برای راه اندازی مرکز تکثیر و پرورش حیوانات وحشی را نیز نداشته است.

وی با اشاره به پارک پردیس در منطقه باباامان بجنورد اظهار کرد: شهرداری درصدد بود تا در این منطقه به دلیل وجود گونه های حیواناتی مرکزی گردشگری راه اندازی کند اما به علت اینکه زمین این منطقه نه در تملک آن نهاد و نه در تملک این اداره کل بود، مسکوت باقی مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار