از محل منابع دهیاری ها؛
مدیركل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: برای سال جاری ۲۰میلیارد ریال اعتبار از محل منابع دهیاری ها، به تجهیز مدارس استان تخصیص داده شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 18 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از مهر،براتعلی حاتمی با بیان اینکه مسئولین استان به ویژه استاندارخراسان شمالی از آموزش و پرورش استان حمایت های لازم را دارند افزود: در همین راستا در سال جاری ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع دهیاری ها به تجهیز مدارس استان تخصیص داده شد.

وی گفت: آموزش و پرورش خراسان شمالی با ۱۵۸ هزار و ۹۰۲ دانش آموز، دو هزار و ۱۴۹ مدرسه در هشت هزار و ۱۰۱ كلاس مشغول به فعالیت است.

حاتمی افزود: آموزش و پرورش استان در بسیاری زیر ساخت های آموزشی از میانگین كشوری عقب است كه باید برای برون رفت از این وضعیت، تلاش و جدیت بیشتری انجام شود.

 وی اظهار كرد: توجه به مدارس شبانه روزی از اولویت های اصلی این نهاد آموزشی در استان است.

مدیركل آموزش و پرورش استان عقب ماندگی خراسان شمالی در بحث نیروی انسانی را یكی از مشكلات اساسی این نهاد عنوان كرد و گفت: اكنون در حال جذب نیروی پیش دبستانی هستیم و با جذب این نیروها به میانگین كشوری نزدیك خواهیم شد.

وی تصریح كرد: با توجه به مشكل كمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان اگر بدون برنامه ریزی نیرو جذب شود مشكلات بسیاری نیز ایجاد خواهد شد.

حاتمی تاكید كرد: با توجه به مشكلات موجود زیرساخت آموزشی در استان ضرورت دارد تا همه مسئولان توجه بیشتری به سرانه های آموزش و پرورش خراسان شمالی داشته باشند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار