تامین نشدن به موقع اعتبار باعث شد پیمانکار اجرای طرح تقاطع غیر هم سطح کنارگذر جنوبی شهر بجــنورد مرکز استان خراسان شمالی را متوقف کند.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 20 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از ایرنا، با متوقف شدن عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح کنار گذر جنوبی شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی 150 کارگر این کارگاه نیــز بیکار شدند.

اگرچه پیـمانکار این پروژه، متوقف شدن اجرای این پروژه را به طور ضمنی به دلایلی رد کرده، ولی تماس کارگران این پروژه با خبرنگاران و حضور در صحنه کار نشان می دهد که از مدّت ها قبل عملیات اجرایی این پروژه متوقف شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی سیّـد ابراهیم وزیری گفت: این شرکت همچنان مشغول کار پروژه مزبور است ولی مطالباتی از ادارة کلّ راه و شهر سازی دارد که در صورت پرداخت به موقع روند ساخت تسریع خواهد شد.

مدیر کـلّ راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز گفت: برای ساخت تقاطع غیر هم سطح کنار گذر جنوبی که 140 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که باید طی سه مرحله پرداخت شود.

علی اصـغر بدیعی مقـدّم افزود: تاکنون این ادارة کلْ 20 میـلیارد ریال از صورت وضعیّـت این پروژه را پرداخت کرده است.

مدیرکـلّ راه و شهرسازی اظهار داشت: هم اکنون برای تأمیــن اعتبار این پروژه با وزارت راه و شهرسازی در حال رایزنی هستیم تا انشاءالله مشکل اعتباری این پروژه برطرف شود.
پروژه کنــار گذر جنوبی بجنورد هم اکنون توسط شرکت مهندسین مشاور راه آهن راه در حال مطالعه است.

عملیات ساخت کنار گذر جنوبی شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی از دو سال قبل شروع شده و با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار