امام جمعه بجنورد گفت: برخی از مسئولان تلاش می کنند تا چهره شرور آمریکا را بزک کنند اما نمی دانند اقدامات شیطانی آمریکا با بزک کردن چهره این کشور فراموش نمی شود.
کد خبر: ۱۲۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 30 October 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: تا زمانی که زیاده خواهی ها و قلدری های آمریکا ادامه داشته باشد، شعار مرگ بر آمریکا نیز از سوی ملت ایران کوبنده تر از گذشته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آمریکا دشمن اصلی انقلاب و نظام اسلامی ایران بوده و ما نیز در مقابل مخالف سیاست های این کشور هستیم، افزود: لیست سیاه جنایت ها و شرارت های آمریکا در قبال ملت ایران و سایر ملت های مظلوم دنیا با آب زمزم هم پاک نمی شود.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه در تمام ظلم هایی که در حق ملت ایران روا شده ردپای آمریکا وجود دارد، تصریح کرد: در سیزدهم آبان سه حادثه تبعید امام خمینی (ره) از کشور به ترکیه در سال ۴۲، شهادت تعداد زیادی از دانش آموزان که مقابل دانشگاه تهران در سال ۵۷ تجمع کرده بودند و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران در سال ۵۸ اتفاق افتاده که در هر سه مورد نیز آمریکا و استکبار نقش اصلی را داشته و ردپای آنها کاملا مشهود است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه آمریکا اکنون قصد دارد به بهانه توافق هسته ای به بخش های مختلف کشور نفوذ کند، اضافه کرد: جنایت های آمریکا در طول تاریخ در حق مردم ایران فراموش شدنی نبوده و نمی توان تنها با یک توافق هسته ای که گرفتن تنها بخشی از حق قانونی ملت ایران است از این جنایت ها چشم پوشی کرد.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: برخی از مسؤولان تلاش می کنند تا چهره شرور آمریکا را بزک کنند اما نمی دانند اقدامات شیطانی آمریکا با بزک کردن چهره این کشور فراموش نمی شود.

وی تصریح کرد: افرادی که دل در گرو آمریکا دارند آگاه باشند ما دشمن را از در خارج کرده ایم اما باید مراقب باشیم از پنجره وارد نشود.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بجنورد با اشاره به هشتم آبان، سالروز شهادت شهید فهمیده و روز تشکیل بسیج دانش آموزی اظهار کرد: دانش آموزان و جوانان و نوجوانان کشور در هشت سال دفاع مقدس در سایه پیروی از ولایت فقیه به حدی از بصیرت رسیدند که ۳۶ هزار شهید، دو هزار و ۸۵۳ جانباز و دو هزار و ۴۳۳ دانش آموز در راه دفاع از کشور جان خود را فدا کردند.

وی همچنین با اشاره به چهاردهم آبان، روز فرهنگ عمومی، افزود: اگر فرهنگ عمومی اصلاح شود، جامعه نیز اصلاح می شود اما اگر فرهنگ عمومی مناسبی نداشته باشیم بخش های اقتصادی و سیاسی کشور نیز به توسعه و پیشرفت پایدار نمی رسند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار