رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی تاکید کرد: باید تدبیری در خصوص مسئله بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان اندیشیده شود.
کد خبر: ۱۲۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 30 October 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از ایسنا، مجید پورعیسی در کمیته برنامه ریزی شهرستان راز و جرگلان گفت: یکی از مشکلات اساسی این شهرستان و با این وسعت مسئله بهداشت و درمان است که باید چاره ای برای آن اندیشیده شود.

وی افزود: ساختمان های اداری که در این شهرستان وجود دارند مناسب ادارات نیست و باید ساختمان های جدیدی ساخته شود و یا اینکه ساختمان های بهتری خریداری شود.

پورعیسی از دیگر مشکلات این شهرستان را عدم وجود نیروی کافی دانست و ادامه داد: 40درصد از نیروهای آموزش و پرورش فعال در این شهرستان غیر بومی هستند.

فرماندار شهرستان راز و جرگلان نیز عدم وجود مطالعه در این شهرستان را از دیگر مشکلات این شهرستان بیان کرد و توضیح داد: راز و جرگلان نیاز به سند توسعه شهرستان دارد و مسئولان برای تدوین آن کمک کنند تا مطالعات نیز انجام شود.

احمد ریواده تصریح کرد: 60درصد حوزه غیر برخوردار از آب در این استان متعلق به شهرستان راز و جرگلان است.

استاندار خراسان شمالی در ادامه توضیح داد: این شهرستان تا سال 92، 2.2درصد از اعتبارات را دریافت می کرد این درحالیست که از آن سال به بعد سهم اعتبارات این شهرستان 10درصد افزایش یافت.

سید علی اکبر پرویزی اظهار کرد: دلیل این امر نیز توجه دولت به مناطق محروم است اما محرومیت در این شهرستان آنقدر زیاد بوده که این میزان اعتبارات نتوانسته آن را پوشش دهد.

وی گفت: طی سفر دولت تدبیر و امید کارهای عظیمی صورت گرفته به طوریکه 200میلیارد تومان به حوزه آب شرب و کشاورزی در نظر گرفته شده که مقداری اختصاص یافته و مابقی نیز اختصاص خواهد یافت.

پرویزی افزود: مبلغ 60میلیارد تومان امسال پرداخت خواهد شد.

وی در خصوص ساختمان های اداری این شهرستان بیان کرد: خرید ساختمان های آماده برای ادارات این شهرستان بهتر از ساخت ساختمان های جدید است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک روستایی از نقطه صفر مرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
متاسفانه اقای ثروتی با وسط کشیدن احداث بیمارستان در یک روستا،مانع از احداث بیمارستان در تنها نقطه شهری شهرستان رازوجرگلان که مرکز شهرستان نیز میباشد میشوند. مردم رازوجرگلان اگاه باشند،تنها کسی که در این اختلاف افکنی های سیاسی ضرر میکند خانواده هایی هستند که بیمار دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار