مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان شیروان گفت: 745 فقره تسهیلات کارگشایی به خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد اعطا شد.
کد خبر: ۱۷۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 01 February 2016
به گزارش تابناک قربان احمدی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان شیروان با بیان اینکه اعتبار صرف شده به تسهیلات کارگشایی این نهاد را طی امسال6 میلیارد و 872 میلیون ریال دانست و تصریح کرد: از مبلغ مذکور بیش از 6 ونیم میلیارد ریال از محل باز پرداخت اقساط و مبلغ 295 میلیون ریال نیز از محل سهم درآمدهای صدقات این نهاد و همچنین بیش از 74 میلیون ریال نیز از محل درآمدهای دولتی تأمین شده است.

وی  همچنین در خصوص نحوه ارائه این تسهیلات به متقاضیان، افزود: مددجویان و نیازمندانی که به خاطر نیاز مالی و معیشتی با مشکلات مقطعی مواجه می‌شوند بعد از مراجعه به امداد در راستای مرتفع شدن مشکلات آن‌ها اقدام صورت می‌گیرد.

وی سقف تسهیلات کارگشایی ارایه شده را به طور میانگین 20 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه و با باز پرداخت طولانی مدت در اختیار افراد قرار می‌گیرد .

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان شیروان اظهار کرد: این وام‌ها غالباً به خانواده‌هایی که با مشکلات اضطراری و مقطعی دست به گریبان هستند پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: تسهیلات قرض‌الحسنه کمیته امداد در زمینه‌های کارگشایی درمانی، کارانگیزی،مسکن شهری، بهسازی مسکن روستایی و رفع سایر مایحتاج آن‌ها اعطا می‌شود.

احمدی فر با اشاره به اینکه توانمند سازی و کمک به رفع مشکلات مالی مددجویان تحت حمایت از اولویت‌های کمیته امداد است، گفت: بدون تردید رفع محرومیت و کاهش فقر مستلزم همکاری و مساعدت مردم نوع‌دوست و نیکوکاران است.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 137 نفر در این حوزه پشت نوبت دریافت تسهیلات قرار دارند که امید است با کمک خیرین بزودی مشکل این افراد رفع شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار