سرهنگ قاسمعلي عبد يوسفخاني
رئيس پليس آگاهي استان خراسان شمالي از دستگيري دو برادر سارق سابقه دار و کشف 200 ميليون ريال داورهاي مسروقه کلينيک ترک اعتياد در بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 01 February 2016

رئيس پليس آگاهي استان خراسان شمالي از دستگيري دو برادر سارق سابقه دار و کشف 200 ميليون ريال داورهاي مسروقه کلينيک ترک اعتياد در بجنورد خبر داد.

سرهنگ "قاسمعلي عبد يوسفخاني" امروز در جزئيات بيشتر اين خبر گفت: در پي گزارش مرکز فوريتي پليس 110 مبني بر وقوع يک فقره سرقت از کلينيک ترک اعتياد در بجنورد، بلافاصله مأموران براي بررسي و رسيدگي موضوع به محل اعزام شدند.

وي با بيان اين که مأموران با تحقيق و انجام يکسري اقدامات فني و پليسي موفق به شناسايي دو متهم در اين خصوص شدند، افزود: مأموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي در يک عمليات غافلگيرانه متهمان را دستگير کردند.

رئيس پليس آگاهي استان خراسان شمالي با اشاره به اين که مأموران در بازرسي از منزل متهمان، انواع قرص هاي متادون و بوپروفين، يک دستگاه گوشي پزشکي و يک دستگاه ديجيتال کشف کردند، بيان داشت: ارزش داروهاي مسروقه 200 ميليون ريال برآورد شده است.

سرهنگ"يوسفخاني" با بيان اين که متهمان در بازجويي ها انجام شده به بزه انتسابي خود اعتراف کردند، ادامه داد: با هماهنگي مراجع قضايي اموال مسروقه تحويل مالباخته و متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي در پايان خاطرنشان کرد: اعتياد به موادمخدر ، بيکاري و عدم رعايت نکات امنيتي توسط شهروندان از عوامل تشديد ارتکاب جرائم و معضلات اجتماعي است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار