رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گفت: نخستین کارگاه تخصصی شبیه سازی سازه و پل با ماکارونی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 01 February 2016
دکتر محمد قادری مقدم روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: تاریخ برگزاری این کارگاه 21 بهمن ماه امسال برای مباحث تئوری و 24 بهمن ماه برای کارگاه عملی است که در پایان دوره گواهی معتبر ارائه و علاقه مندان در تمامی رشته ها ومقاطع می توانند در این کارگاه شرکت کنند.
وی تدریس مباحث علم استاتیک، بررسی خواص ماکاروای از بعد سازه ای، معرفی انواع گرایش های سازه های ماکارونی، طراحی و مدل سازی نمونه ای از سازه، اجرای نمونه از سازه توسط شرکت کنندگان، آمادگی جهت شرکت در مسابقات کشوری و انجام آزمایش های مقاومتی مربوط به ماکارونی را از اهداف برگزاری کارگاه آموزشی عنوان کرد.
قادری مقدم با بیان اینکه این کارگاه توسط گروه عمران و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان برگزار می شود گفت: مدرسین این کارگاه آموزشی مهندس فرزاد قادری داور مسابقات کشوری و چندین دوره مسابقات منطقه ای و استاد تیم راهنما سازه های ماکاروای دانشگاه آزاد واحد شیروان و احمد کریم زاده رکود دار کشور در گرایشش سازه هدفمند است.
هم اکنون دو هزار و 400 دانشجو در در 80 رشته در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی شیروان تحصیل می کنند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار گرفته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار