در دومین روز از ایام الله دهه فجر،
همزمان با دومین روز از ایام الله مبارک دهه فجر 72 طرح عمرانی شیروان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی، فرماندار و شماری از مسئولان محلی این شهرستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 02 February 2016
فرماندار شیروان روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح این طرح های عمرانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح های مزبور در حوزه عمرانی، خدماتی، فرهنگی آموزشی، زیرساختی و تولیدی در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان است که از سوی 17 دستگاه اجرایی با هزینه کرد 457 میلیارد ریال اجرا شده است.
عباسعلی صفایی گفت: طرح های مزبور شامل راه روستایی، کشاورزی، طرح هادی، گازرسانی، برق رسانی، آب شهری و روستایی، مدارس، مرکز بهداشتی درمانی و ... است که بزرگترین طرح ایام دهه فجر امسال مربوط به بخش صنعتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی شیروان با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال می باشد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اهداف متعالی به پیروزی رسید و دستاوردهای معنوی فراوانی برای ملت داشت افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای تفکر و اندیشه دینی شکل گرفته و آنچه که این انقلاب را از سایر انقلاب ها متمایز می کند رهبری امام (ره) و حضور گسترده مردم همیشه در صحنه بوده است.
نماینده عالی دولت در شیروان با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با اقتدار در برابر ظلم ایستادند گفت: امروز اقتدار و عظت ایران اسلامی از دیگر دستاوردهای انقلاب بود که خوشبختانه در منطقه یکی از قدرت های اصلی محسوب می شویم.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار