با محوریت هفته جوان روز
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شیروان با محوریت هفته جوان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه با حضور صفایی فرماندار شهرستان شیروان، خالق زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شیروان برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 28 May 2016
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شیروان با محوریت هفته جوان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه با حضور صفایی فرماندار شهرستان شیروان، خالق زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شیروان برگزار شد.
فرماندار شهرستان شیروان ضمن اشاره به کلام حضرت امام خمینی (ره) که در سال 42 فرمود یاران من کسانی هستند که در گهواره هستند و در سن جوانی کارهای بسیاری را به پاسداشت خون شهدای گرانقدر در راستای پیشرفت و تعالی کشور خواهند داشت گفت: نظام جمهوری اسلامی ویژگی دارد که هر مناسبت را به نام فردی  شاخص قرار می دهد و روز جوان را با ولادت حضرت علی اکبر (ع) قرار داده که شبیه ترین فرد به نبی اکرم (ص) است و در روز عاشورا با دفاع از ولایت می تواند الگوی مناسبی برای  همه جوانان ما باشد. وی ضمن تشکر از همه اداراتی که در راستای شکوفایی استعداد جوانان تلاش می کنند ابراز داشت: آینده کشور به دست جوانانی که در عرصه های علمی و ورزشی تلاش می کنند رغم می خورد و لازم است تمامی دستگاه ها با توجه به شرایط تحریم، هجوم فرهنگی و جنگ نرم حمایت بی شائبه ای از این جوانان پر شور داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت: کمبود اعتبارات باعث شده همه دستگاه ها با مشکل مواجه شوند ولیکن نظام جمهوری اسلامی ایران پر محتوا و پر مغز است و در برهه های زمانی مختلف نسخه لازم را برای بحران پیشرو می پیچد لذا با توجه به ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی برای راه اندازی واحدهای فعال و نیمه فعال و ابلاغ بسته جدید حمایتی اشتغال، ابراز امیدواری کرد واحدهای تولیدی تا 100 نفر اشتغال بتوانند به بهره برداری برسد.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شیروان گفت: یکسری زیر ساخت ها از محل سفر مقام معظم رهبری و کاروان تدبیر و امید در حوزه ورزش و جوانان برای شهرستان فراهم شده است؛ 21 سالن ورزشی چند منظوره، 2 استخر بزرگ و 1 استخر کوچک و با احتساب بخش خصوصی مجموعا 4 واحد در حوزه ورزش های آبی برای جوانان شهرستان فراهم است. وی افزود برای تکمیل سالن چند منظوره 3000 نفری اعتبار ویژه دیده شده است و شهرستان شیروان اولین شهرستان استان از حیث برخورداری از چمن مصنوعی فوتبال می باشد.
صفایی اظهار داشت: در حوزه فرهنگی کتابخانه بزرگ شهرستان با وجود مشکلات عدیده دوباره احیاء شد و سینما که در شهرستان غریب واقع شده بود با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و استقبال خوب مردم دوباره پا به عرصه وجود گذاشت. در بحث اقتصادی سیاست های خوبی برای اشتغال جوانان در راستای اقتصاد مقاو متی فراهم شده است تا در سایه نظام جمهوری اسلامی و به پاسداشت خون شهیدان در همه زمینه های علمی به نقطه اوج خود برسند.
خالق زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان گفت: حوزه جوانان شهرستان شیروان مطابق شاخص های وزارت ورزش و جوانان در سال 94 در استان رتبه نخست را کسب کرده است و افزود حوزه جوانان شهرستان در سال 93 رتبه 33 کشوری را داشته و با همت مسئولین شهرستان در سال 94 حائز رتبه 7 کشوری شده است.
شایان ذکر است در انتهای جلسه از برگزیدگان حوزه های مختلف جوانان شهرستان شیروان در سال 94 تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار