رئیس شبکه بهداشت شیروان مطرح کرد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شیروان دستاوردهای سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۳۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 28 May 2016

عباس زارع امروز در گفت‌وگویی با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: راه‌اندازی طرح مرکز آموزشی در بیمارستان در حال ساخت این شهرستان به‌واسطه نیازهای شهرستان  ازجمله وعده‌های معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.

وی گفت: افزایش تخت‌های بیمارستانی امام خمینی شیروان از دیگر مصوبات سفر این مسؤول در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به شیروان است که به‌واسطه آنکه تنها مرکز درمانی شیروان بوده حائز اهمیت است.

رئیس شبکه بهداشت، درمان شیروان گفت: افتتاح طرح بزرگ بیمارستان 200 تختخوابی شیروان طی امسال و حفظ بیمارستان کنونی و اختصاص اعتباراتی برای این بیمارستان از دیگر مصوبات سفر دکتر سید علی صدرالسادات به شیروان است.

وی بیان داشت: در سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شیروان وی از بخش‌های مختلف بیمارستان در حال احداث شیروان بازدید کرد.

زارع تصریح کرد: این بیمارستان از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده که امیدواریم با تامین اعتبار لازم امسال تکمیل شود.

وی گفت: با افتتاح این بیمارستان که مجهز به بخش‌های مختلف بوده، نیازهای شهرستان به تخت بیمارستانی برطرف می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت، درمان شیروان با بیان اینکه بازدید معاون وزیر بهداشت از طرح کلینیک شهرستان از دیگر برنامه‌هایی بود که انجام شد، اظهار داشت: به‌طور حتم این سفر برکات زیادی را برای شهرستان به دنبال دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار