فرماندار اسفراین گفت: صنایع آلاینده در محله محرم‌آباد این شهرستان باید سریع‌تر منتقل شود.
کد خبر: ۲۳۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 30 May 2016

مهدی عابدی صبح امروز در حاشیه بازدید از محله محرم‌آباد این شهر در گفت‌وگویی در اسفراین اظهار کرد: مردم این منطقه مردمان ضعیفی هستند و  تلاش‌هایی توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان صورت گرفته اما راضی‌کننده نیست.

وی بیان داشت: در بازدیدی که از منازل و کوچه‌ها و معابر این منطقه به عمل آمد در خصوص کاهش بعضی از مشکلات دستورات لازم داده شد و امیدواریم که نتیجه این بازدیدها و محله‌گردی این باشد که ما بخشی از مشکلات مردم را بتوانیم برطرف کنیم.

نماینده عالی دولت در اسفراین گفت: برخی از مشکلات این منطقه مثل آسفالت معابر و زیرساخت‌ها نیازمند اعتبارات است که در سال 95 در اعتبارات دستگاه‌های اجرایی خواهیم دید و بخشی از مشکلات نیز شخصی است، مانند خانه‌های نامناسب اهالی این منطقه و وضعیت نامناسب معیشتی مردم که کمک‌هایی که از نهادهای حمایتی دریافت می‌کنند بسیار ناچیز است و این کمک‌ها جوابگوی معیشت آنان نیست.

وی بیان داشت: از این‌ رو  باید راهکاری در این خصوص پیدا کنیم که در وهله اول به‌نوعی مشکلات معیشتی آن‌ها را برطرف کنیم.

عابدی افزود: مهم‌ترین مشکلی که در این منطقه وجود دارد صنایع آلاینده‌ای است که ساکنان این منطقه را آزار و اذیت می‌کند که با تمام محرومیت‌های که وجود دارد متاسفانه این صنایع زخم مضاعفی است که روح و روان مردم را آسیب می‌رساند.

وی اظهار کرد: در سنوات گذشته زمین‌هایی توسط اداره راه و شهرسازی و شهرداری به افراد برای انتقال صنایع واگذار گردیده که این کار انجام نگرفته و دستگاه‌های متولی نیز پیگیری‌های لازم را انجام نداده‌اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسفراین اظهار کرد: به همین خاطر قرار بر این شد که با فوریت برای برطرف شدن مشکلاتی که مردم این منطقه با آن مواجه بوده تدابیری اندیشیده شود.

فرماندار شهرستان اسفراین به همراه مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در چهارمین برنامه محله‌گردی خود از محله محرم‌آباد اسفراین بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات ساکنین این منطقه را بررسی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار