جلسه ستاد اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان باحضورکلیه مسئولین انجمن ها ، مدیران آموزشگاه ها و موسسات فرهنگی هنری سالن جلسات مجتمع فرهنگی و هنری شهید امانی برگزار شد .
کد خبر: ۲۴۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 15 June 2016
جلسه ستاد اوقات فراغت  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان باحضورکلیه مسئولین انجمن ها ، مدیران آموزشگاه ها و موسسات فرهنگی هنری سالن جلسات مجتمع فرهنگی و هنری شهید امانی برگزار شد .و هر یک از مسئولین انجمن ها و مدیران آموزشگاه ها و موسسات  برنامه های پیشنهادی خود را در خصوص برنامه های اوقات فراغت اعلام کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان : مجتبی اطمینان دبیر ستاد اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان با اشاره به اینکه  پایگاه اوقات فراغت  درمجتمع فرهنگی هنری غدیر  شهرستان در طول سال و به صورت گسترده تر در ایام تابستان انجام می شود افزود : همچنین در این راستا از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده می شود که در حال حاضر ٧ آموزشگاه آزادهنری تخصصی در رشته های موسیقی ، تجسمی ،خوشنویسی و  سینمایی و ٣ موسسه زبان خارجه  در شهرستان  فعالیت  می کنند.

در این جلسه فرزانه محمد زاده مسئول آموزش  شورای تجسمی به عنوان مدیر اجرایی برنامه های اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار