جلسه هماهنگی دومین کنگره شهدای شهرستان اسفراین با حضور سرپرست فرمانداری، فرماندهی سپاه پاسداران اسفراین و مسئولین کمیته های مختلف در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
کد خبر: ۲۴۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 15 June 2016
علی اصغر یحیی آبادی سرپرست فرمانداری اسفراین ضمن خیر مقدم به حاضرین به اهمیت برگزاری کنگره شهدا اشاره کرد و اذعان داشت: امروز هرآنچه که داریم از برکت خون شهیدان است و ارج نهادن به مقام عالی آن عزیزان وظیفه همه مسئولین و مردم است.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد با برگزاری کنگره ای شکوهمند برای شهدا در نقاط و حوزه های مختلف شهر همزمان با کنگره اصلی،خود را برای برگزاری کنگره بزرگ شهیدان استان در سال آینده آماده نماییم.
سرهنگ الهی راد فرمانده سپاه پاسداران شهرستان اسفراین نیز با تاکید بر این مهم که امنیت، پیشرفت و بزرگی نظام به برکت خون شهداست گفت: راه شهدا روشن و شفاف است و خوشا به حال افرادی که بتوانند خود را در این مسیر نورانی و منتهی به سعادت قرار دهند.
وی با بیان اینکه شهدا وظایف خود را انجام داده اند اذعان داشت:امروز نیاز است ما با ادامه دادن راه آن بزرگان در جامعه به آرمان ها و اهداف متعالیشان جامه عمل پوشانده و برگزاری کنگره ها نیز می تواند در در تحقق این مهم بسیار کارگشا باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار