فرماندار مانه و سملقان:
غلامرضا عوض زاده فرماندار مانه و سملقان در این جلسه با اشاره به بیشترین اعتبارات توزیع شده اظهار کرد: مسکن و عمران با ۳۰ درصد ، حمل و نقل با ۲۲ درصد ،منابع آب با 15.6 ، و کشاورزی با ۱۱ درصد بیشترین اعتبارات توزیع شده را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۲۴۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ 18 June 2016
غلامرضا عوض زاده فرماندار مانه و سملقان در این جلسه با اشاره به بیشترین اعتبارات توزیع شده اظهار کرد: مسکن و عمران با ۳۰ درصد ، حمل و نقل با ۲۲ درصد ،منابع آب با 15.6 ، و کشاورزی با ۱۱ درصد بیشترین اعتبارات توزیع شده را به خود  اختصاص دادند.

وی خطاب  به مسئولین دستگاه های اجرایی گفت: عملکرد مستمر و غیر مستمر را حتما به فرمانداری و کمیته برنامه ریزی شهرستان اعلام کنید.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: با وجود این که در سال گذشته دولت از لحاظ اقتصادی در وضعیت مطلوبی نبود و با کاهش شدید قیمت نفت مواجه شد اما پروژه های عمرانی شهرستان به خوبی پیشرفت داشتند.

وی با بیان این که ۵۰ تا ۶۰ درصد پروژه های جهاد کشاورزی مستمر است عنوان کرد: دستگاه های اجرایی بر پروژه های خود نظارت داشته باشند هر چند که فرمانداری و استانداری بر پروژه ها نظارت می کنند.

وی اداره نوسازی مدارس را از بهترین ادارات در جذب اعتبارات معرفی کرد و ادامه داد: این اداره توانسته است جذب صد درصدی اعتبارات خود را داشته باشد.

عوض زاده ابراز کرد: خرید خودروهای خارجی برای ادارات ممنوع است و خودروهای داخلی هم طبق مقررات و ضوابط باید خریداری شود.

آقایی دبیر کمیته برنامه ریزی مانه و سملقان در استان هم در این جلسه با بیان این که  ۶۳ درصد اعتبارات شهرستان تخصیص یافته است گفت: میانگین رشد ۲۱ درصدی اعتبارات در این شهرستان پیش بینی می شود.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار