رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان از اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های هادی در این شهرستان خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۲۴۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 19 June 2016
عزیز ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گویی محل تامین اعتبارات یاد شده را از سرفصل های مختلف عنوان و اظهار کرد: این میزان اعتبار برای اجرای طرح هادی 11 روستای این شهرستان در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه هزینه خواهد شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون اجرای طرح هادی در 11 روستای این شهرستان از ابتدای سال جاری آغاز شده است گفت: تاکنون این طرح ها 40درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که تا پایان سال جاری به پایان خواهد رسید.
ابراهیمی با بیان اینکه تاکنون طرح هادی در 40 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان اجرا شده است افزود: برنامه ‌ریزی برای مشارکت مردم روستایی در تهیه و اجرای طرح هادی، بهبود وضعیت اقتصادی روستاها از طریق تسهیلات تولیدی، اشتغال و نظارت و توسعه کالبدی روستاها و توجه ویژه به منظور توسعه مسکن مردم روستایی، تامین و توزیع عادلانه امکانات اجتماعی و ارتقای درآمد مردم روستایی از عمده اهداف اجرای طرح‌های هادی به شمار می‌رود.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمهیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که هم اکنون 68 هزار نفر در قالب 18 هزار خانوار در روستاهای شیروان سکونت دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار