سرپرست فرمانداری گفت:
کمیته برنامه ریزی شهرستان اسفراین روز دوشنبه با حضور سرپرست فرمانداری ، نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.
کد خبر: ۲۴۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 21 June 2016
علی اصغر یحیی آبادی ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت: خوشبختانه علی‌رغم مشکلات مالی دولت اعتبارات این شهرستان نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته و به بیش از 355 میلیارد ریال رسیده است.
وی گفت: از مجموع اعتبارات استان خراسان شمالی 6/15 درصد یعنی 355 میلیارد و 346 میلیون ریال به این شهرستان اختصاص‌یافته که بین دستگاه‌های اجرایی توزیع‌شده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان اسفراین افزود: با توجه به رویکرد استان مبنی بر اولویت توزیع اعتبارات به  طرح‌های نیمه‌تمام ازاین‌رو از اختصاص اعتبارات به طرح‌های جدید خودداری شده است.
 یحیی‌آبادی گفت: البته تاکید ما نیز همواره بر این بوده که تلاش کنیم تا با اختصاص اعتبارات به طرح‌های نیمه‌تمام آنها را به سرانجام برسانیم .
وی همچنین از اختصاص بیشترین اعتبارات این شهرستان به حوزه راه و شهرسازی خبر داد و افزود: اعتباراتی که به دستگاه‌های اجرایی اختصاص ‌یافته بر اساس حجم کاری که دستگاه‌های طی امسال خواهند داشت بوده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان اسفراین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا به‌صورت مستمر بر روند اجرایی پروژه‌های حوزه کاری خود نظارت کامل داشته باشند.
یحیی‌آبادی خاطرنشان کرد: مجموعه فرمانداری نیز نظارت‌های لازم را به همین منظور خواهد داشت تا مردم از خدمات این طرح‌ها که از بودجه ملی کشور تأمین می‌شود حداکثر استفاده را ببرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار