در عالم سیاست هیچ چیز بعید نیست
سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بر اساس آن چه عنوان شده است، «سید علی اکبر پرویزی» استاندار فعلی خراسان شمالی به عنوان استاندار خراسان جنوبی معرفی شود یا خیر؟ بیان کرد: در عالم سیاست، هیچ چیز بعید نیست.
کد خبر: ۲۵۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 25 June 2016
خراسان شمالی در گزارش تیتر یک شماره امروز شنبه 5 تیر ماه 1395 به قلم اکرم اسعدی نوشته است- در حالی که «عزیزی» نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، هفته گذشته گفته بود که «حسن صالحی» در جلسه چهارشنبه هیئت دولت به عنوان استاندار خراسان شمالی معرفی می شود، اما این اتفاق رخ نداد تا موضوع تغییر استاندار این استان و رفتن او به خراسان جنوبی به عنوان استاندار آن استان، که این موضوع هم از سوی این نماینده مجلس عنوان شده بود، در حد حرف باقی بماند و این گفته ها، قوت نگیرد. البته «عزیزی» در حالی این موضوع را مطرح کرده بود که دیگر نمایندگان استان های خراسان شمالی و جنوبی از چنین تغییری خبر نداشتند و درباره آن اظهار بی اطلاعی کرده بودند.
به گونه ای که «قوامی» نماینده مردم اسفراین، آب پاکی را روی دست همه ریخت و اعلام کرد که استاندار خراسان شمالی تا پایان دولت یازدهم تغییر نخواهد کرد. با این وجود اما شایعه ها پایان نیافت و روز پنجشنبه گذشته نیز تعدادی از نمایندگان خراسان جنوبی در گفت و گو با یکی از نشریات محلی این استان از برنامه وزارت کشور برای تغییر استاندار خراسان جنوبی بدون مشورت با نمایندگان مجلس، اظهار گلایه کرده بودند.خبرنگار «خراسان شمالی» برای پایان دادن به این شایعه ها و حرف و حدیث ها در این رابطه با سخنگوی وزارت کشور صحبت کرد.«حسینعلی امیری» در پاسخ به این سوال که آیا اصلا برنامه تغییر استانداران خراسان شمالی و جنوبی در دستور کار وزارت کشور هست یا نه، گفت: در وزارت کشور، اصل بر عدم تغییر مدیران است اما در مواردی اقتضا ایجاب می کند که تغییر هم انجام شود.وی بیان کرد: در رابطه با استانداران خراسان شمالی و جنوبی در حال ارزیابی هستیم.سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بر اساس آن چه عنوان شده است، «سید علی اکبر پرویزی» استاندار فعلی خراسان شمالی به عنوان استاندار خراسان جنوبی معرفی شود یا خیر؟ بیان کرد: در عالم سیاست، هیچ چیز بعید نیست.«امیری» اظهارداشت: نتیجه ارزیابی های وزارت کشور در رابطه با این موضوع به زودی معلوم می شود و نهایتاً تا 10 روز آینده تکلیف استاندارانی که باید تغییر کنند، مشخص خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار