دستگیری 5 سارق حرفه ای و واژگونی مینی بوس دو خبر انتظامی روز پنجشنبه استان خراسان شمالی است.
کد خبر: ۲۵۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 25 June 2016
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: پنج سارق حرفه ای با 22 فقره سرقت هفته جاری در شهرستان بجنورد دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسمعلی یوسفخانی اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در بجنورد، اکیپی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی خراسان شمالی در ادامه افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 5 سارق حرفه ای که در زمینه سرقت فعالیت داشتند، شدند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه متهمان در بازجویی ها به 22 فقره سرقت اعتراف کردند، بیان داشت: سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی، داخل خودرو از جمله این سرقت ها بود.
سرهنگ یوسفخانی با اشاره به اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی منزل، خودرو و محل کسب خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

***واژگونی مینی بوس 3 مجروح برجای گذاشت
در پی واژگونی یک دستگاه مینی بوس بنز در محور فرعی روستای 'حصار حسینی' شهرستان بجنورد، 3 نفر مجروح شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی در این رابطه افزود: صبح امروز به دنبال واژگونی یک دستگاه مینی بوس بنز در محور فرعی روستای 'حصار حسینی' بجنورد، بلافاصله ماموران پلیس راه بجنورد در محل حادثه حاضر شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه خوشبختانه این سانحه تلفات جانی نداشته، تصریح کرد: در این حادثه، سه نفر از سرنشینان مینی بوس بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از واژگونی مجروح شدند.
رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی بیان داشت: کارشناسان علت این حادثه را بی مبالاتی از جانب راننده مینی بوس به علت به کار انداختن وسیله نقلیه با عیب و نقص فنی در جاده اعلام کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار