رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: آیین گرامیداشت 7 تیر در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 26 June 2016

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: مراسم هفتم تیر همزمان با شب 21 رمضان سالروز شهادت حضرت(ع)  در مصلای امام خمینی (ره) برگزار که در این آیین یاد و خاطر شهید بهشتی و 72 تن از یارانش گرامی داشته می‌شود.

وی گفت: زمان آغاز این مراسم ساعت 21.30 دقیقه امشب و با حضور مسوولان قضایی و مردم خواهد بود و از همین‌جا از عموم افراد به‌منظور حضور در این مراسم دعوت می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: در اسفراین هم که یکی از شهدای هفتم تیرماه متعلق به این شهرستان است ویژه‌برنامه‌ای تدارک دیده‌ شده است.

وی با اشاره به نقش شهید بهشتی در انقلاب اسلامی گفت: اساسا شهید بهشتی معمار قانون اساسی بود و با همت بالا، تلاش و آگاهی این شخصیت بزرگ انقلاب تثبیت و قانون اساسی کشور به انسجام رسید.

به گفته سالاری، شهید آیت‌الله بهشتی (ره) خود را وقف اعتلای نظام کرده و نقش بسیار مهمی در تدوین قانون اساسی و تحولات انقلاب اسلامی داشت.

وی تاکید کرد: شهید والامقام بهشتی (ره) یک شخصیت والایی بود که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در وصفش گفت وی برای ملت ما یک ملت بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان داشت: دکتر بهشتی مظلوم زیست و شهید شد و به‌اندازه یک ملت برای این امت خدمت کرد.

وی گفت: حقیقتا شهید بهشتی بدون هیچ‌گونه جنجالی به‌منظور خدمت به انقلاب می‌کوشید و سرانجام در این مسیر به شهادت رسید.

سالاری یاد و خاطر شهید بهشتی را گرامی داشت و گفت: به‌طور حتم مسوولان باید شخصیت آن شهید والامقام را در خدمت به‌نظام اسلامی و مردم الگوی خویش قرار دهند.

منافقان کوردل در هفتم تیرماه سال 1360، آیت‌الله شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایی آن شهید والامقام و از اسوه‌های انقلاب را به شهادت رساندند.

سالروز شهادت شهید بهشتی به‌عنوان روز قوه قضاییه نام‌ گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار