معاون فرهنگی شهرداری بجنورد:
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: در اجرای طرح تحویل قلیان، گلدان در بجنورد جایگزین قلیان شد.
کد خبر: ۲۵۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 26 June 2016

محمد موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد از استقبال مردم از تحویل قلیان به مراکز جمع‌آوری خبر داد و بیان داشت: مجموعه ورزشی کارگران و فرهنگسرای شهرداری از مکان‌های تحویل قلیان در مرکز خراسان شمالی است.

وی بیان داشت: در ازای دریافت قلیان، تعدادی بلیت استخر به افرادی که قلیان تحویل دهند، ارائه می‌شود و این قلیان‌ها سپس به گلدان تبدیل خواهند شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: طرح تحویل قلیان که طرح بسیار خوبی است به‌صورت داوطلبانه از سوی مردم به اجرا در آمده است.

وی بیان داشت: علاوه بر ورود سازمان‌های مردم‌نهاد شاهد همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر، نیروی انتظامی، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی در اجرای این طرح هستیم.

موفق با تأکید بر لزوم پرهیز مردم از مصرف قلیان اظهار کرد: باید استفاده‌کنندگان از قلیان  آثار مخرب استفاده از قلیان را باورکرده و در راستای حذف آن تلاش کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: اعتیاد به قلیان علاوه بر اینکه آثار سویی در سلامت افراد داشته، زمینه‌ای برای ورود به سایر آسیب‌ها بوده ازاین‌رو باید از مصرف آن پرهیز کرد.

وی گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در پیشگیری افراد از ابتلا به مصرف قلیان و موادمخدر دارند و در این زمینه باید بیشتر تلاش کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد اظهار کرد: ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی در اعتیاد به موادمخدر است که لازم است به‌عنوان یک اولویت در برنامه کاری قرار بگیرد.

وی گفت: بر اساس بررسی‌ها حواشی شهر بالاترین میزان شیوع را داشته لذا باید این مناطق در حوزه پیشگیری بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار